24 Nisan 2014 Perşembe

Gelelim 5 Dakika Mevzusuna =)

Düşündüm durdum 5 dakikada hazırlanılır mı diye ?Sabah kalkıyorum zaten açılmam 10 dakikamı alıyor sonra gardırobun önüne oturma ve düşünme evresi başlıyor hadi o kısmıda geçtik şu makyajı hızla yapanlara hayranım :)Bu konuda ben beceriksiz olabilirim ama eminim benim gibi vardır yavaş olan.Herneyse merak ettim araştırdım 5 dakıkada makyaj yapılır mı dıye yapılıyomus ama uygulayan varsa da sanıyorum azdır.Yaklaşık 20 sanıyede sünger yardımıyla fondöten sürülüyormuş,Bi 20 saniye de kapatıcı uygulaması efendım 20 sanıyede pudra işte gitti bir dakika.
Sırada gözler var dananın kuyruğunun koptuğu yer tam olarak burası,Kalem çekiliyor yada eyeliner arkasından rimel,kaşlar da taranıyor 2 dk burada geçiyor. Dudaklar ; önce kalem çekiliyor (düzgün çekmek önemli) üzerine rujumuzu sürüyoruz son rötuş parlatıcı 1.5 dakikada burdan gitti sıra geldi allığa :) al fırçayı eline bi sağ bi sol haydi geçmiş olsun   :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder