24 Nisan 2014 Perşembe

Bloğumun ismi

Merhaba arkadaşlar evet artık benimde bir kişisel sayfam yani bloğum var.Günlük tutmayı ergen yaşlarımda ne kadar beceremesemde (birileri açıp okuyacak diye ödüm kopardı) yazmayı çizmeyi her zaman sevmişimdir.Güzel birşey insanın kendi kendine konuşabilmesi evet ben adına kendi kendine konuşmak diyorum,çünkü şu an da tam olarak da hissettiğim bu.

Gelelim blog ismime, çok düşünmedim aslında her sabah babamın haydiii diye seslenmesiyle 

5 dakkaya hazırıııım babaaaa  cümlesi benim içinde onun içinde klasikleşmişti artık 
işe giderken birlikte çıkıyoruzda :))

ve her ne hikmetse o hiç 5 dakikayla kalmadı :) 


Kafamda çok düşünce var gerçekleştirmek istediğim ,siz blog severlerle paylaşmak istediğim umarım bu hayallerime siz de tanıklık edersiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder