14 Mayıs 2014 Çarşamba

Saç Bakımı

Merhaba :)

Bugünki yazımda doktorumun önerisiyle hazırladığım bir saç bakım ürününden bahsedeceğim.Eğer saçlarınız çok fazla kuruysa ve de düzenli saç boyası kullanıyorsanız bu karışım tam da sizlere göre.Ben uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum.Önceden saçlarım aşırı kuru ve çatallaşmıştı e tabi bir de sarı boya kullanınca bakım yapmadan olmuyor.Evet yapmanız gereken tek şey doktorunuza gidip -aile hekımınız de olabılır- bu ilaçları yazdırmak.




  • Bemiks 2ml 5 ampul
  • Bepanthen  2ml 5 ampul
  • Evigen 2m 5 ampul
  • Her zaman kullandığınız şampuanınız
Bu karışımları istersenız birer ampullerini şampuanınıza kırarak ya da direk saç diplerinize sürerek uygulayabiliyorsunuz.
Şahsen ben her iksiinide yapıyorum hem şampuanıma hem haftada bir yada iki saf zeytınyagına ekleyerek direk saç diplerime sürüyorum yarım saat bekledikten sonra yıkıyorum.Ve saçlarım tertemiz ve bakımlı ayrıca parlak!
Önerilen şekilde kullanıpta memnun kalmayan olmamıştır benım çevremde Sizlere de rahatlıkla tavsiye ederim :)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder